Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej:
https://rejestracja.medfile.pl/register/office_registration/?uuid=385ac661-4d77-4822-a6bc-cd388a4622d1
-
Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
-
Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
-
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
-
Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna podadresem https://rejestracja.medfile.pl/register/office_registration/?uuid=3e81682c-040b-3822-a984-7b8c84b02095
-
Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
-
Usługodawca - Iwona Czerwiska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą FIZJOFUNK Iwona Czerwiska NIP 6423058085
adres Rybnik ul Rynek 17 44-200
do kontaktu: adres e-mail [email protected]
, tel.: 792-894-022 /884-012-817
-
Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
-
Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
-
Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
-
Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
-
uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
-
Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
-
Za wizytę fizjoterapeutyczne można zapłacić tylko w gabinecie formą płatności jest gotówka lub Blik
§ 3. Reklamacje
-
Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
-
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
-
Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed umówionym wcześniej terminem
-
Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji lub pod nemerem 884 012 817\792 894 022
-
Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny.
-
Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.
-
Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne
-
Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
-
korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
-
korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
-
minimalne wymagania sprzętowe:
-
Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
-
512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
-
minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
-
stałe połączenie do sieci Internet.
-
Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
-
rachunku bankowego,
-
konta poczty elektronicznej,
-
telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
-
Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
-
W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 23,04,2024r.